[silindi] Daha 7. İğnemi vurdum ama şimdiden kolum mosmor oldu ya videoda izliyorum izlediğimin aynısını yapıyorum yok olmuyor iğneyi yapar yapmaz yaptığım yer morarıyor kollarımdan yapıyorum zayıf olduğum için olabilir mi acaba 45 kiloyum şuan
xEndless [silindi] iğnenin havasını alıyor musunuz ? Benım de ilk iğnelerde morarma oluyordu sımdı olmuyor artık
Symstf [silindi] belki doğrusu havasını almadan yapmaktır ama havasını almadan yapınca hem çok morarıyor hem de son hava kısmı geldiğinde fena yakıyor. Bende havasını alarak yapıyorum ama minimum ilaç kaybı yaşamak için vuracağım yeri hazırlıyorum ve havasını alıp direk vuruyorum bazen hiç akmıyor bazen de 1 damla falan.
[silindi] xEndless gösteren hemşire havasını alma dedi havasını alırsan ilacın tamamını içeri veremezsin dedi o yüzden almıyodum havasını
xEndless [silindi] 🤔🤔 ben hep havasını alarak vuruyorum sıkıntı yaşamadım yoksa diğer türlü morarıyor
Duruxxx [silindi] sağlıkla ilgili hiçbir uzman bilgisi olmayanlara güvenmeyin burda yazılanlarla hareket etmeyin hemşire öyle diyorsa öyledir oradaki hava ayrıca ilacın geri çıkışını da engelliyor benim de hep mor yer değiştirerek vuruyoruz
[silindi] Princess_momm yarından itibaren öyle yapıyım ya valla şimdiden kolum çürük gibi oldu her yer mor ve yeşil 🥲 elhamdülillah şikayetim yok bebeğim iyi olsun yeter 🙏🏻
Duruxxx [silindi] kan sulandırıcılar kullanıma hazır enjektörler yani hiçbir ley yapmayıp direk vurmalısınız
[silindi] xEndless bende bi öyle deniyim bakalım bulucaz bi yolunu inşallah daha yolun çok başındayım uzun süre kullanıcam daha😅
cansugunes0210 Ben 9 aydır vurunuyorum ama ben kendim yapamıyorum her gün saglık ocagına gidiyorum ben acısına morartısına o kadar alıştım ki vurulunca acımıyor bile
Duruxxx Symstf zaten ilaç 1 cc bile bu yüzden doz kaybı yaşanmaması önemli o da havasını almayarak doz kaybı yaşanmaması isteniyor
Symstf Duruxxx zaten doğrusu bu demedim böyle yapmasını tavsiye de etmedim sadece kendi yaptığım şeyi söyledim doğru veya yanlış olabilir. Ama malesef ki tek kullandığım iğne oksapar değil günde 4 defa insülinde kullandığım için morarmadık ağrımadık yerim kalmadı o yğzden de böyle yapmayı tercih ediyorum.