Merhaba arkadaşlar bebeğim 34 haftalık 2 kilo doğdu 1 ay önce mama reddi yaşadı türlü türlü mamalar veriyoruz ama maalesef hiçbirini yemiyor sürekli kusuyor zayıfladı iyice delireceğim rusyadan mama bile getirttik yemiyor çocuk doktorun biri mecbur keçi sütü ver diyor diğeri verme 4 ayı geçsin diyor ama çocuk aldığı kiloyuda verdi katiyyen yemiyor keçi sütü zararlı mı nasıl yapa bilirim ne yapayım bilmiyorum.bende keçi sütüyle büyümüşüm