Queen3524 korkmayın hiç eltimde tsndiyondan dolayı 36+5 olması lazım doğum yaptı bebek 2300 kilodaydı almadılar küveze falan birde tansiyonunuz yükseldiği zaman bir bardak ayrana yarım limon sıkıp için düşürüyor ben ilk gebeliğimde böyle yapıyordum çok şükür zehirlenme falan da yaşamadım 39 da doğurdum o da tsndiyondan değildi yine bebek iri diye😁