eMineHrn3807 Zhrafth benm doktorum iri bir bebek olacak dedi ilk günden buyana normal istiyrm ben ama kendi böyle giderse sezeryan olur dedi hayırlısı olsun bakım daha 32 .hafta 2.900 geldi ki doğuma kadar tahmini 4.kiloyu geçer dedi
Zhrafth eMineHrn3807 😂😂 bencede ama hayrlisi olsuun yaa bnde kndimnkini tahminen 4 falan olur gecer sezeryan olur diyorum normal istyorm ama bakalm hayrlisi
mom02636 Brcndnz bizde doktordan çıktık az önce 19+2 haftalığım 20 haftayla uyumlu çıktı 300 gr 19 cm az geldi bana sanki 🤔 Bende 68,5 la başladım 66 kiloyum suan
Yasmnnn mom02636 banada az gibi geldi sanki kilosu biraz ama nnesi alır merak etme ☺️ 17+4de benim bebiş 230 gramdı. Şimdi 18+3deyim nekadar oldu bilmiyorum. Doktor sıkıntu yok dediyse bişey yoktur😘
mom02636 Yasmnnn insallah canım sağlıklı olsun önemli olan o tabi gayet gelişimi güzel çıktı 19+2 haftalığız ama 20 haftayla uyumlu dedi ilk oğlumda böyleydi 24.haftaya kadar böyle normal gidiyordu sonra birden atak yaptı baya ilerledi 4075 gr 54 cm doğdu ama miniğimiz abisi kadar tombik doğmaz gibi geliyor 😊
Betulpehlivan 21+5 günlük hamileym 500 gram dedi boyu 24 cm ben 65 le hamile kaldım 72 geliyorum aslında 4 aya kadar hşc almamıstm erken dogum riskim oldugu icin yatmaktan bide serum haplar dann şiştim birden 9 aya kadar yatıcam🤦♀️ kim bilir kac olurum
mrsdoruk Brcndnz valla canım 22. Haftada detaylıya girdim o zamanda doktor 33 cm dedi ama ben ve eşim uzın boyluyuz doğal olarak bu bebek kücük olmamalı diye düşünüyorum 😬
mom02636 Brcndnz yanlış ölçülmüştür mutlaka 13 cm olması normal değil 22+4 de detaylı ultrason yaptırdık 24 cm di o zaman yani en az 21-22 cm çıkması lazım sizinde
Elifee Zhrafth internet biraz az veriyor ama kontrolden şimdi çıktım 32 haftalık bir bebek 2000 kiloyu geçer dedi doktor bana
annevebebek 15+5 haftalık hamileyim bebek 106 gr. Internette 15. Hafta gramı 70 yazıyor benimki haftasına göre çok fazla değil mi? Kilolu bir bebek mi olacak yoksa.. Böyle olan var mi aranızda