Kızlar selam şuan 30+2 haftalık hamileyim bugün kontrolüm vardı baş çevresi ve karın çevresi 2 hafta kadar önden gidiyor gebelik şekerim de var doktorum suyu iyi dedi şekerim de iyi çıkıyor dikkat ediyorum zaten kendim hiç kilo almıyorum doktor şekerden de önde olabilir yapısal da olabilir dedi sorun olurmu dedim hayır sadece iri bebek olabilir normal doğum olmayabilir dedi şuan 1717 gram 40 cm sizce fazlamı bilgi verir misiniz suyu iyi dedi