Ayca123 Philips aventinkini kullandım ben ama başka markalarında var. Göğsünüzde emzirmeye bağlı olarak hassasiyet oluluyor ve iç çamaşırı-atlet vs değince acıtıyor. Kalkan ucuna bir şeyin değmesini engelliyor. Hava da alıyor, süreci daha rahat atlatıyorsunuz.
Bir de alışana ve düzene oturana kadar vücudunuz olur olmadık zamanlarda süt sızdırıyor. Hele ilk günlerdeki süt çok kıymetli olduğu için damlasını bile kaybetmek istemiyorsunuz. Kalkanda birikeni poşetlere aktarıpta kullanabiliyorsunuz.