EsoMom_ Linammm01 sen gönlünü ferah tut maşallah çok güzel artısı varmış ki 45 le öğrenmişsin ben normal yolla hamileliğimde kimyasal yaşadım en fazla değerim 35 e kadara çıktı adet oldum yani bence iyi kalbini ferah tut 🥰🥰🥰