Arkadaşlar ben şuan 2. Ye gebeyim ve inşallah doğum yaptığım zaman ilk bebeğim 1.5 yaşında olucak şuanda bı tane normal bebek arabamiz var ama ikisiyle çıkmak istesem nasıl olucak sizce bana ikiz bebek arabası gerekli mi benim gibi iki bebek arası yakın olanlar ne yaptı? Bazen yolda görüyorum tek bebek arabasına misal küçüğü arkaya yatırmış büyük uçta oturuyor felan çok güvenli gelmedi bana, ama bir aklımda diyor ki büyük olan daha ne kadar binicek yani alırsam ne kadar süre kullanabilcegim tavsiye verirseniz çok sevinirim