Hamileliğimin ilk ayından itibaren oraya gidiyorum şuan 36+3 günlüğüz 3 Mart mecburi sezeryan günü verildi..ben memnun kaldım bu sürece kadar doğumuda yapınca inşallah nasipse post açıcam. Özel gibi değil evet çünkü çok kalabalık çok yoğun bir hastane ve herkesse özel aşırı ilgili muamele yapamazlar onlarda haklılar bana göre.