Ewy Kızlar geçen hafta detaylı ultrasonda sıkıntı yoktu bu hafta su fazlalığı çıktı yarın şeker yüklemesi yapılacak. Çok tarlı yedim ilk günden bu yana iştahım da hep iyiydi. Çok tedirgin oldum erken doğum vs. yaziyor internette. Benzer durumda olan çözüm bulan var mı
Buse113 Ewy şekerim normal çıkıyordu ama bir yedim bir yedim anlatamam gece kalkıp bir ekmeğe Nutella sürüp yerdim sütle suyum hep fazlaydı patlıcan gibiydim adete basket topu gibiydim ama 42. Haftamda oğlumu zorla 4.300 kilo benden aldılar 😅 tedirgin olma olabilir ❤️
Paronayanne Ewy canım benim değil ama gelinimizin suyu çok fazlaydı. Meyveyi çok yiyordu doktor ondan oluyor demiş. Meyveyi kestikten sonra düzeldi
Benmelda Ewy Benimde detaylıda suyum fazla çıkmıştı, sonra şeker yüklemesi yaptırdım normal çıktı. Şu an 32.haftadayım Su bazen fazla bazen normal görünüyor. Yapısal dedi doktor. Gerçekten her hamilelik kendine özgü. Çok endişe etme bence
1hamle 21 . Haftada detaylıda bana da aynısını söylediler sonra düzeldi hamur işlerine biraz ara verin düzeliyot
Ewy 1hamle yarından itibaren hamur tatlıyı kontrol altına almayı düşünüyorum. Şeker yüklemesinde belli olur nedeni sanırım
Kbra1012 @“Ewy”#p35710847bende 22. Haftada detaylı ultrason yaptırdım suyum fazla çıktı zaten 19. Haftada hamilelik şekerim olduğunu öğrenmiştim( kendim anladım ve ölçmeye başladım ) şekerden dolayı su fazla dediler sonra zamanla azaldı bir dahaki ay kontrolümde suyum normaldi diyet yapıyorum şuan 37+4deyim suyum hala İyi düzeyde fazla değil. Bugün farklı bir doktor görüşü almak için gittim şekerim olduğunu söyledim suyumun gayet iyi olduğunu söyledi. Bende ‘22. Haftada detaylı ultrasona girdim orda suyum fazla çıkmıştı bi daha da hiç fazla çıkmadı ‘dedim O da çok normal detaylı ultrasonda çıkması sonra düzeliyor gibi bişey dedi kafana çok takma yani geçiyor yarın bi şeker konusunu da netleşsin de
Ewy Kbra1012 Kbra1012 umarım düzelir benim de. Diyete başlayacağım yarın şu şeker sonucu da çıksın da en azından nedeni belli olur.
TugbaRuzgarGorkem Ewy evet, mesela benim doktor 80 olması lazım senin 100dedi ve normalde olandan daha erken şeker yüklemesi yapıldı ve çıkmadı, sonra da zamanla dikkat ettim ve 80e düştü
Kbra1012 Ben de meyveyi çok yerdim şekerim de olduğu için bayağı da kilo aldım sonra azalttım şuan komple yasak ben yine bir elma yiyorum yoğurtla
Ewy Kbra1012 iradeli olmak da zor yasak denilince insanın daha çok yiyesi geliyor ama çok korktum bugün o yüzden dikkat etmeye çalışacağım
Ewy TugbaRuzgarGorkem yok sadeve görece fazla dedi raporada öyle yazmış ama şeker yüklemesi hemen istediğine göre görece biraz fazla yüksek sanırım
Kbra1012 Ewy evet çok zor gerçekten artık sinir sistemim alt üst oldu şeker kadar kötü bir hastalıkta yok hele şu dönemde 😢 şekersiz bişey yok çünkü. Siz dikkat edin yine tedbir bizden takdir allahtan