Benden tüm testler alındı biz genetik teste kadar verdik kromozomsal bir sorunmu var acaba diye ama hiçbişey çıkmadı eşimde tek sorun morfoloji 2 sperm dnasında sorun yok ama sperm sayısı çok olduğu için morfoloji ile alakalı olmadığını söyledi doktorlar . Yani onda da bende de birşey yok diyip gönderdiler deneyin dediler, hatta çok ünlü tüp bebek doktorlarına bile gittim hiçbişeyiniz yok tüp bebek yapmak para israfı olur dediler