37+2 deyim şuan ve 17 şubatta de sezeryana gırecegım sebebi ise suyum az suyu az olupta normal doğum yapan var mı aranızda ama bebeğim gayet sağlıklı hsreketlı gayet mınyon bebek dıyor ama en son 1 hafta önce 3100 kılosu bıraz kolaya kaçmak ıcın sezeryan yapıyor gibi geldi nırmal istediğimi söyledim ama beklemek rısk dıyor ama şunu sancı ile normal doğumu da başlatıbılır gibi sızce suyu az olup normal yapan var mı hiç