Kızlar bugün sağlıksız olduğuna karar verildi. Kan verdim sabah bekliyorlar sonlandırmak için. Doktordan geldik kaynanam oğluna güya şaka yapıyor. Bul bi tane doğurgan,bu da cicianne olsun diyor. Gülerek . Benim acım zaten bana yetiyor. Bu kadın benden ne istiyor ya geldiğim günden beri. O saatten beri yüzüne bakmıyorum. Ben mi abartiyorum söyleyin nolur nasıl davranayim artık sabrım kalmadı. Kocamı sevmesem dakka durmam.. zaten hormonlarım tavan bı de üstüne bu kayıp.. offfffff offff