Minikfasulyem_1 Kızlar bir kaç gündür belime bir ağrı giriyor adet olacakmışım gibi bazen kasıklarıma vuruyor ama düzensiz şekilde oluyor bu normalmidir 32. Haftadayım bu arada
Minikfasulyem_1 deletedmom43191 şiddeti artmıyor sabit kalıyor gaz sancısınada benzetiyorum biraz ama gaz değil
Emnemrahf Ben de 3 gündür öyleydim 32+6 günlüğüm bugun acile gittim cünkü bebek hareketlerı azdı ıkı kere nstye bagladı hareketlerı takıp et dedı azalma olursa yada agrın artarsa gel dedı hafif sancıymıs