adel_momm Hangi gebelik testini önerirsiniz? 31 Ocak aşılama oldu 13 Şubat bat günü ve erkenden yapmak istiyorum 🤗
Nesli17 Kubusnn bu test yalancı pozitif çıkarıyor 3 gün önce yaptım pozitif çıktı akşamına adet oldum😂
Kubusnn Nesli17 bilmem bende de artımed yalancı pozitif çıkarmıştı çok moral bozucu freely güzel diye biliyorum erken gebelik testlerine zaten güveni yok pek kimsenin kaset testler daha iyi diyorlar ben o yüzden alırken 1 kaset 1 erken alıyorum
adel_momm Kubusnn silik çizgi gördüm çok güvenemedim çünkü bir önceki ay silik çizgi görüp adet oldum