Kızlar sol tarafıma sol kolumun üstüne uzanınca sanki bebek eziliyomuş gibi hissediyorum bu bende yeni başladıı ya sol tarafıma uzandığımda bebek aşırı tekmelemeye başlıyor yani rahatsız olduğu içinmi acaba kendi kendime kurmaya başladım acaba bu yattığım pozisyon bebeği rahatsız etti diyorum sağ kolumun üstüne dönüyorum bunu sürekli düşünür oldum sağ tarafa uzanınca o kadar tekmelemiyor.