Bu benim 2. Gebeliğim ilkinde de şeker vardı bunda da çıktı açlık ölçümlerim de bi sorun yok bi tık fazla yiyorum çünkü doymuyorum mesela sabah kahvaltısı 148 çıkıyor bugün endokrin insülin başlayacaktı ama diyetle devam etmek istedim bi hafta daha bu değer bana çok aşmış gelmiyor beni bugün strese soktu resmen yani artık hiç bişey yemeyeceğim ben sizin değerleniz nedir doktor görüşleriniz nedir merak ediyorum bu arada kadın
Doğum doktoru 200 görmediğin müddetce çok korkmana gerek yok ama dikkat et diyetine uy demişti bunu söyledim bugün kadın doğum doktoru yanlış bilgilendirmiş siz bize uyun dedi