Yenibirisi merhaba🌺
Mayıs ortası sonu gibi doğumum olacak nasipse size aldıklarım, ilk çocuğumdan giydireceklerimin listesini ileteyim hemen.
3 tane uzun kollu alt üst takım (0-3ay)
2 tane uzun kollu ayaklı tulum (0-3 ay)
4 uzun kollu zıbın, 4kısa kollu zıbın (0-3 ay)
5 tane kısa kollu üst ve uzun bacaklı şekilde takım 3-6 ve 0-3 bunlar.
Mayıs zaten hafif ılık bir mevsim. İlk süreçte etleri ince sonuçta uzun giydirilir ama çok sıcak da bebişe iyi gelmez. Abimin kızı mayıs 16 doğumlu onu baz aldım ben. 1 aylıkken askılı zıbın kısa kollu uzun bacaklı takımlar giydiriyoduk ona biz. Zaten evde çoğunlukla zıbınla tulumlarla gezmişti
1 tane de kısa kollu bacaklı tulum
Yenidoğan sadece 2 takım aşdım şimdilik şapkalı eldivenli 3parçalı takımlardan. Bir de müslim hastane çıkışı yaptıracağım