Benim arkadasim 22 yaşında olmasına rağmen 3 sene denedi olmadi ve olmadıkça stres yaptı. Ne zamanki stres yapmayı bıraktı tedavi olsa da kendiliğinden hamile kaldı. Bende temmuz ayından beri istiyordum ve deniyorduk. Enfeksiyon için gittiğim kadın dogumcu ben sormadan istediğin zaman hamile kalabilirsin dedi ama çevremde o kadar çok insan uzun süre korunursan olmaz benim olmadı etmedi diye anlattı ki stres yaptım ama Kasım ayinda dükkan açtık ve orayla ilgilenirken bebek için stres yapmaya fırsat kalmadı ve dükkanı açtıktan 3 gün sonra falan hamile kalmışım. Çok zor stres yapmamak düşünmemek ama ne kadar stres yaparsaniz o kadar olmuyor bence. Umarım en kısa sürede sizde mutlu haberi alirsiniz