Kızlar ilk doğumum, dün doktor kontrolümde alltan muane oldum. Hiç istemedim ama önlem amaçlı ne olur ne olmaz diye doktorumun da ısrarıyla oldum. Keşke olmasaydım. Gerçekten çok canımı acıttı. Zaten biraz tedirgin ve kendimi kastım. Ama gerçekten doktor canımı çok acıttı. Açıklık olduğunu söyledi. Ağrılarım çok var karnımda çok sertleşiyor ama nst de çıkmıyor 🤦🏻♀️. Doktor alltaan muane ettiğim için lekelenmeler olabilir dedi. Dünden beri dediği gibi oluyor. Yani nişan geliyor. Hala ara ara gelmeye devam etmesi normal mi acaba