Bir senedir bebiş istiyorum ve yaşım 41 cyclo progynova verdi doktor adet düzeni için tüp Bebek için imkanımda yok Almanya dayım burada bazı şeyler Türkiye deki gibi ilerlemiyor bu ayda yumurtlama zamanını değerlendirdik ama aylar geçtikçe ümitsizlikte yaşıyorum bazen sakın kalmaya çalışıyorum benim için dua edermisiniz😞