Merhaba kızlar ben 1 kez dış gebelik 3 kez kimyasal gebelik ve birde sağlıklıksız gebelik olduğu için kürtaj oldum tek tüple ama değerim 0,07 iken hamile olduğumu öğrendim betam 5 gün gecikmeyle 70 2 gün sonra 184 2 gün sonra 320 ve aradan bir buçuk gün geçince bugün 555 çıktı lekelenmem var çok az ağrılarım oluyor bacak ağrım oluyor doktorlara yolunda gitmiyor bence bişeyler diyorum beklicez diyorlar ben kendimi vücudumu biliyorum psikolojim berbat oldu kürtaj olmak istiyorum bu durumda çünkü daha kötü sonuçlanmasından korkuyorum ama doktor yapamayacağını söylüyor zaten iç kanama geçirdim acil ameliyata alındım bir kez yine öyle olmasından korkuyorum ne yapacağımı bilmiyorum fikri olan varmı benim durumuma benzer yaşayan