Alset Kızlar 8,9 şubatda ard arda test yaptım ömce silik sonra belirgin çizgi çıktı ama bu gün kanama başladı ağrısız sadece belim hagif ağrıyo mide bulantısı falanda var korkumdan hiç bişey yapmıyorum doktora gitdim onda hiçbişey yazmadı böyle olan varmı
Gzde_defne Alset yerleşme kanaması ise kırmızıya dönmeden bikaç güne gecer fakat kırmızıysa adet olmuşsunuzdur eğer adet zamanınız geldiyse.
Mom6535 Alset kimyasal gebelik olabilir yani her bayan çoğu ay yaşar bu durumu ama dış gebelikle alakalı da olabilir beta vermek lazım takip etmek lazım kimyasal büyük ihtimal
buseay26 Benim son adetim 28 Kasım ama 40. Günde olmustim hemde 5 gün sürdü. Ertesi ay yine 40. Günde falan test yaptım zaten FLO gebelik testine 3 gün kaldı 2 gün kaldı diye sayıyordu her gün 1 gün kala yaptım silik çıktı. şu an 9+5 günlük hamileyim. Ama geç döllenme oldu galiba normal reglime göre 1 hafta geri söylüyorlar şu an hamilelik günümü. Ve bebeği de ben 4. Haftada öğrendim tahminimce bebeği geç gördüm normal olarak ama kese vardı.