iozenn Merhaba aranızda bb tüp bebek kliniğine giden var mı? Bora ya da buğra hoca, eski ismiyle gürgan klinik
Aley2635 iozenn aaa ben çok yakından tanırım onları gerçekten çok efendi bir numara hocalardır tüp bebeğimi onlar yapmadı ama her anımda süreçte bora hoca yardımcı oldu
PlutonMerkez iozenn benm gürganda oldu tedavim.Murat hoca vardı eskiden.Şuan ikizlere gebeyim.30.hafta 39yaş.Darısı başınıza.Ben çok memnun kalmıştım oradan
iozenn PlutonMerkez merhaba, sizin adınıza çok sevindim. Sağlıkla sıhhatle evladınızı kucağınıza alın inşallah🌸