Serrasmsk oaslan21 benim de erkek o haftalarda belli oluyordu yapısal olarak da daha iri duruyor kesede
Elbu oaslan21 ilk bebeginizmi benimde bir kızım var 2. Ye hamileyim tabiki sağlıklı olması önceliğimiz ama neyimiz yoksa onu istiyoruz 😊
oaslan21 Elbu bir tane oğlum var çok şükür,bir tane üç aylık kayıbım var 3.bebeğim bu,kaybım olunca önce sağlık diyorum tabi ama doktor kız diyince bi değişik olduk o yüzden merak ediyorum artık 🥲
Elbu oaslan21 evett neyimiz yoksa onu istiyoruz yani insan oğlu iste rabbim insllah icinizdekini nasip etsin tattirsin o duyguyyda
Ozlem19902023 Hayırlısı olsun Allah kucagınıza almayı nasip etsin inşallah hangi doktora gidiyorsunuz devlette
MerveBasknpek Ozlem19902023 amin sizde inşallah ben optimedde Seda hanıma gidiyorum bir kerede tahliller için kapaklı devletteki Merve hanıma gittim