serap_momy Merhabalar herkese 36 hafta gebeyim yeşil akıntım başladı bu haftalarda normalmidir yoksa enfeksiyonmudur acaba bilgisi olan varmı
dilaradoyan serap_momy yeşil akıntı renk olarak enfeksiyon oluyor genellikle. Doktorunuzdan tahlil isteyin mutlaka
Aseka serap_momy benim başta rengi değişti sarımsı yeşilimsi gibi oldu sonrasnda kaşıntı başladı fitil ve krem kullandım 35. Haftamda
9Busra9 serap_momy yeşil akıntı enfeksiyon demek. Niaoli yapı iç çamaşırınıza damlatın her wcden snra bölgenizi yıkayın niaoli yağlı kremler var evvaheden almıştım 1 sürmemle geçmişti onu da alıp sürebilirsiniz daha doğal şeyler bu süreçte daha iyi olur bence
akkaya_1234 Aseka ilacın adı neydi doktor bana da fitil yazdı ama tahlil yapmadan yazdı prospektus tede pek iyi şeyler yazmadığı için emin olamadım kullanmadım
serap_momy 9Busra9 yarın doktora gidicem bi sorarım nasıl bi yağ ona göre kullanırım çok teşekkür ederim 🌸
Aseka akkaya_1234 fitilin adını unuttum içinde 2 tane vardı krem de travazol. Geceleri çok kaşınıyordu kanatmıştım rahim içinden kan geliyor sanıp doktora gitmiştim hatta geçti şükür