Hanımlar bu ohss tüp bebekte oluyor belki duymuşsunuzdur. Benimde oldu ama hafif seyrediyor, doktor benim imzamla transferi yaptı şükürler olsun bugün 6+6dayım. Ohss olup gebelik geçirenler var mı bu durum arttı mı yoksa gebelik ilerledikçe kendiliğinden kayboldu mu