Gzey123 Buse113 doktor da erkek gibi dedi canım ama net olması için bekleyelim dedi yarın 14+2 olarak gidicez ins söyler 😍
Buse113 Gzey123 herkesi bilip kendime bişey diyememem 😅😅 4 haftalığız şuan kese bile net değil bir kaç hafta sonda atacağım 😅
Gzey123 Buse113 4 hafta çok erken canım benim ben bekledim 7 haftada gittim hem kalp atışı hem kese yi ozman gördüm. Gönlünden ne geciyosa o olsun inşallah sağlıkla 😍 ilk hamileliğin mi
1234Eminaaaa1234 Eymenkuzusu https://mutluresim.com/image/IMG-2318.1dsOxV Lütfen bakarmsnz 7.6 haftalık
Ebru_ebru Wceylanx sorunuz tahminlerim tutar mı genelde ? Bu sanırım yanlış anlamadıysam 🙄 öyleyse genelde tutar ☺️
Wceylanx Ebru_ebru evet o yüzden sordum doğru anlamışsın çünkü üç kişi kız dedi iki kişi erkek dedi bana