Kızlar şimdi gittim test aldım yaptım bır dk ıcınde cızgı böyle oldu varmıdır sızce duzensız regl PCos falan yok tamamen sağlıklıyım kontrollerim tamam son adet 17 Aralık bır buçuk hafta önce kan verdım 0,2 bt şimdi yaptım çıktı sözce varmıdır yanlış sonuç olur dıye ıkı teste de yaptım