Buse113 Merhabalar genelde karındna ultrasondan sağda olunca kız solda olunca erkek deniliyor benim 2 oğlum soldaydı ultrasondan karnımdan da sağdaydı. Sizce öyle bişey var mı hamişler sizin hangi tarafta ve cinsiyet nedir ❤️❤️
Happyka Buse113 kızlarım soldaydı. Bide şey tuttu bende tek çift sayi ile cinsiyet hesaplama . Yüzük testi. Şimdi sağda cinsiyeti erkek 🌹
Anneoluyorumhello Buse113 Benim oğlum kesenin solunda kızım şuan sağında karından ultrasyonda. Ama ikiside sağ kasık tarafında oğlum tam sağdaydı kızım sola daha yakın sol kasığım ağrıdı kızımda oğlumda sağ kasık sağ bacak ağrısı olmuştu
deletedmom43191 Buse113 yani 😅😅 sağ tupum yok yani o taraftan gebe kalamam ve bebek o tarafta olamaz hem kızım hem oğlum solda 😅
Sevinc44 Buse113 ay ben de benzer bir şey dicem benim de kızım solda hep ☺️ Ama onun dışındaki tüm hurafeler doğru çıktı hahshdhdh
Sevinc44 Buse113 evettt benim de aynı iki takvimde kiz, yüzük testi, bulantı olması, bas ağrısının olmaması vs aklıma gelen gelmeyen hepsinde kıza işaret ediyordu 🥲
Happyka Buse113 yaşınız la hamile kaldıgınız ayı toplayın. cıkan sayıdan 9 cıkarın. sonuc tek sayı ise erkek , çift sayı ise kız . Burada önemli olan nokta su son adet tarihiniz degil hamile kaldıgınız ayı baz alıyoruz 🌹
Kardelenak Ay kizlar hep aradığım yorumları yazmışsınız 1 oğlum var onun ultrason görüntüsüne baktım sol gözüküyor şimdiki fasulyenin ultrason görüntüsünde de sol gözüküyor içime hep kiz doğuyor öncelikle sağlıklı olsun da kiz çok istiyorum bekleyip göreceğiz aradığım yorumları yazmışsınız 🤗🤗🤗🤗
Buse113 Happyka aaaa şaşkınım şuan 🫢 28 yaşındayım ocakta kaldım toplam 29 9 çıkarınca 20 yani kız 🥹 oğllarımı hesaplayınca tek sayı kalıyor cidden 🥹