Tulayy1 ben doktoruma söylediğimde panik atak yapıyorsun dedi stres yapıyorsun dedi bende hiçbirşey yokken bile oluyor dedim sen farkında değilsindir dedi.. kan değerim biraz düşük çıktı onun dışında birşey yok.. kardiyolojiye de gitmedim git dedi eğer sıkıntı çıkmazsa orda psikoloğa git konuşmak iyi gelir dedi. Bende göz seyirmesi gibi kalbim seyriyor gibi oluyor