-_MorKaka_- Kızlar 4 haftalık hamileyim ama bugün çok fazla kalp çarpıntım var bazen nefe alamiyor gibi oluyorum,bu hafta doktor kontrolum var ama öncesinde bu durumu yaşayan varmı normalmidir,ilk gebeligimde bu tarz şeyler yaşamadım hic
Minnakpopus -_MorKaka_- tahlil verdin mi tiroidlerine bakıldımı. Tiroit aşırı çarpıntı yapıyor malesef bendede var ara ara böyle sallanırım hatta
-_MorKaka_- Tulayy1 ben sadece beta vermistim 5 Şubat’ta bu hafta hastaneye gidecem ama tiroitle alakalı mıdır ki