herkese merhaba
kızlar 6 şubatta hastaneye randevum vardı sabahtan kahvaltı yapıp çıktık evden sabah namazda eşime valiz i arabaya al ne olur ne olmaz dedim eşim güldü alırız ya hele o gün gelsin dedi biz gün almak gittik aslında. hastaneye giderken sancım var ama bn acaba midem mi.ağrıyo diye düşündüm muayene oldum doktor dedi hersey yolunda görünüyor bi nst görelim neyse sıra nst ye geldi girdim çeken doktora sordum sancı çıkıyo mu diye doktor yok gayet iyi dedi ilk defa sancı çıkmamış dedim sonra muayene eden doktor geldi gördü kasılma çok var nst devam etsin dedi biraz daha uzadı doktor geldi evraklarımı aldı hocaya danışcam dedi bi anda geri geldi nst ye sök hastayı ameliyat a alıyorum dedi tabi Bn şok eşimle 5 yaşında ki oğlum bni bekliyodı çıktım eşime dedim valiz i al gel bn gidiyorm en büyük stresim oğlumu arkamda bırakıp nasıl ameliyat a gidicmdi o kadar anlık oldu ki hiç bişey anlamadım ameliyat yapan doktor dan hemşireye hepsi çok ilgili çok iyiydi genel anestezi aldım ve bebeğim den önce odaya çıktım bebeğim bnde dakikalar sonra geldi ilk sezeryan a göre ikinci daha kolaymış korkan varsa hiç stres yapmayın yürümesi iyileşmesi de daha kolay oldu bn yavruma 37+4 de kavuştum darısı bekleyen herkese olsun Rabbım evlatlarımızın bize bağışlasın☺️🤲🌸