Kubrabsyg 14.30 dan beri seçmeyen şiddetli kasık ağrım var. Yürüyemiyorum evin içinde. Uzandım dinlendim kesinlikle geçmiyor.. bebeişin hareketleri normal ama özellikle sağ kasığım ağrısı beni mahvediyor dün muayene de kafası sağ kaşığımın oradaydı. 37+2 yim
busra05_ Kuzucum saglıkla al kucagına çok şiddetliyse görün istersen, seni hatırladım aynı hastaneye gıdıyoduk sanırım daha önceki postlarda konuşmuştuk çok gecmıs olsun
Kubrabsyg deletedmom43191 ufak açılma sancı olursa direk yatırırlar diye korkuyorum evde küçük bir bebişin daha var 🤦🏻♀️ kasık ağrım çok iyice artıyor. Duşa giricem evi temizleyip belki hafifler belki çoğalor
Kubrabsyg deletedmom43191 ah inşallah çoğalsın diye bekliyorum halen duşa giremedim evi hallettim inşallah hayırlısı olur hepimiz için ❤️