SuEr_Tu1512 Eddak Oğlum 3 yaşında bez olarak yeşil kullandık, ıslak mendili de yeşil kullandık hâlâ daha yeşil kullanıyorum ama farkını bende bilmiyorum 😅
helinky Eddak bizde yeşille başladık farklarını pek bilmiyorum 5 aylığız hâla ıslak mendildede bezdede yeşil kullanıyoruz tavsiyem yeşil alıcaksanız 2 numaradan başlayın biraz ufaklar