Merhaba son adete göre 6 haftalık gebeyim 1 hafta önce testte 2 çizgiyi gördüm geçen hafta doktora gittim bişey gözükmedi kan 400 çıktı bu hafta gittim doktor dedi ufak bir oluşum var ama net değil dedi. Diğer çocuklarımda 6. Hafta da kalp atışı duymuştum ama bunda kese bile tam yok benim gibi olanlar var mı acaba geç döllenme desem normal testte hemen 2. Çizgiyi görmezdim bence sizce
