Nolursa olsun gebelikte evde kaynatılan sütleri önermiyor doktorum. Pastörize değilse asla yeme içme dedi. Çok kaynatırdan zaten yararlı vitaminleri vs kayboluyor, az kaynatsan bakterisi ölmüyor. Pastörize sütler tam derecesinde işlem gören sütlerdir demişti