Haticee11 10.02.pazartesi Dünki beta degerim 150,82 11.02 salı Bugün ki beta 237,27 Artıs nasıl adetime 1 gün kaldı cuma doktora gitmeyi düşünüyorum keseyi görebilir miyim 😊
Kubusnn Haticee11 kese sanırım 1000 falan olunca alttan görünüyor ovulasyon kullandınız mı kullandıysanız kaçıncı günü bu hcg çıktı ?
Haticee11 Kubusnn ovilasyon kullanmadım hiç uygulamaya göre yumurtlama günümde akıntım oldu degerlendirdik o günü yarın adet günüm