Busrat_ Kızlar idrar yolu enfeksiyonum var eritrosit 40 lölosit 19 lar doktorla görüştüm monurol verdi haftaya zaten gidicem tekrardan 5 haftalık hamileyim. Ama benim kaşık ağrım çok fazla bundan kaynaklı bu nıoli yağı kullanabilirmiyim işe yarar mı
edaddk Busrat_ Benim hamilelik öncesinde enfeksiyonum vardı nioli yağı kullandığımda azalmıştı şuan 19 haftalık hamileyim doktoruma sordum kullanmamda sakınca olmadığını söyledi
Busrat_ edaddk teşekkür ederim cevap verdiğin için başka yazan olmamış çok sağol öncelikle. Bende doktoruma sormadım açıkçası kızar diye cesaret edemedim bende koydum iç çamasırına Vala umarım bir yan etkisi olmaz