Beybyi mmihri Rabb’im iki yavrunuzu da size bağışlasın inşallah benimde ilk gebelik 33+2 haftalık inşallah kolay doğum olur suyum gelirse de biraz evde beklemeyi düşünüyorum sancımin gelmesini beklerim herhalde 🤲🏻🤍
mmihri Busramnida sancım olmadığı için gitmedim birazda eşim sağlıkçı olduğu için rahattım. Belki diğer türlü direkt giderdim. Zaten akşamına da sancım başladığı gibi gittim ☺️
Busramnida Beybyi ya öyle mi yorumları okuma fırsatım olmadı ay sevindim arkadaşın adına sağlıkla büyütsün bebeğini inşallah