Betamom persembe cuma rapor yazdırıp ramazana girmeden dönmek istiyorum. Bu 32. Hafta raporunu 31+2 deyken yazmazlar mı bana ? İlla 32+0 da mı gitmeliyim?
Ruzqarqulu Betamom öncesinde rapor verir doktorunuz idareye teslim edersiniz , 32. Haftada doğum izni sisteme işleniyor kendi ilinizde alırsınız belgeyi enabızdan indirip idarenize atabilirsiniz.
deniz_95 Betamom tamam şimdi anladım. Tam 32’yi doldurmanız lazım maalesef. Zaten kurumunuza hamileliğinizi bildirirken hafta olarak verdiğiniz için 32’nin dolması gerekiyor daha doğrusu dolması gerekmiyor tam 32’de alabilirsiniz raporu
Betamom deniz_95 yani 27 subat günü 4 mart itibariyle 32+0 da izinlidir raporu alamazsınız mı diyorsunuz😔
deniz_95 Betamom özel klinikten alınmaz sgk ye bağlı özel hastaneden de alabilirsiniz. Ben özel hastaneden almıştım
Betamom Ruzqarqulu kendi ilimden alamam müdür mesai saatlerinde sehir dısında alamazsın dedi. O yüzden öncesinde alıp verebilirsem cok iyi olacak. Bakalım cumartesi aldım özelden randevu insallah orada bu iş çözülür