Merhaba kızlar bugün 24+6 olduk şeker yüklemesi yapıldı bugün ilk kanı verdim sonra içtim bir saat sonra tekrar verdim fakat sonrasında kustum gözlerim karardı bir saat sonra üçüncüyu verdim sonuçlar doğru gelir mi acaba yaşayan var mı bu durumu eğer doğru gelmezse tekrar yükleme yapmak istemiyorum çok kötü yaptı beni