Ynckpgn 2017 evlendim 2020 gebe kaldim fakat bu 3 sene içinde 2 kere yumurtalık kıstı ameliyatı oldum 2020 ocak ayında kist ameliyat oldum sağ tupum alındı hasar aldığı için 2020 eylülde gebe kaldim eğer tüp alinmasaydi benim hala cocuklarim yanımda olmazdı o doktor iyiki çıktı karşıma 2020 eylül hamile kaldim 2021 haziran doğum yaptım 2022 Ekim gebe kaldim 2023 temmuz doğum yaptım 2024 mayıs hamile kaldim son 17 günüm kaldı üçüncü dogumu yapcam rabbimin izniyle 🥰🥰 ah ah o doktora canımı bile versem hakkını ödeyemem önce rabbim sonra o doktor sayesinde cocuklarim yanımda 🥰🥰🥰