gkceeclkk Bugün 37+4 Haftaya sali sezeryanim var ameliyat günü gel dedi o zamana kadar hic muayene etmicek Allah korusun suyu falan bitse nasil fark edicez anlamadim
Cansu4401 gkceeclkk canım o gün zaten önce muayene ediliyo net baglanıyo bide normal zamanı bende 38+3 olmuştum sizinde normal doktor daha iyi bilir sağlıkla alın kuacgınıza
Reyhan_19 gkceeclkk ben de aynı haftadayım haftaya Salı sezeryan günüm var canım beni de çağırmadı haftaya gel doğum günü dedi
deletedmom43191 gkceeclkk suyu demekki iyi öyle söylediğine göre bende 37+4 um haftada 1 gidiyorum suyu bitse sen zaten anlarsın bebek oynamaz
Aslaninannesi_ Cuma sezaryenim var bugün kontrole çağırdı tahlillerimi yaptı suyuma baktı sancıma baktı