Asena_ benimde aynı sorun var canım ya sarımtırak bi öz gibi göğsümün ucu ve acıyor.
Onu kremle falan yumuşatıp alıyorum o zaman ucu çatlamış gibi oluyor acıyor. Sağlık ocağında doktora gösterdim (38 haftalık hamileyim) enfeksiyon diye düşündüm ama değil dedi yumuşatıcı yağlar sür böyle olmaması lazım dedi bilemedim napacağımı 🤷🏻♀️ Şimdi de lansinoh göğüs ucu kremi kullanıyorum bu sanki biraz daha iyi geldi.