Minyonannecik 24.hafta içindeyiz çok fazla hareketli yani dışardan bile belli bazı hareketleri canımı acıtıyor normal mi bu
Baby_B Minyonannecik olabilir tabi ki cocuktan cocuga degisir 34+4 deyim Gogsumun altina öyle baski yapiyor ki anlatamam aciyi.. Benim 27 de falan baslamisti
5_erkek_annesi Minyonannecik benim dördüncü oğlum öyleydi ne gece gündüz asla durmazdi bazen derdim hiç uyumuyor herhalde doğdu hiperaktiviteymiş 3.5 yaşına kadar gece gündüz uykusu yoktu bı kaç saatle yetiniyordu 😂
Baby_B Minyonannecik olabilir canim Hareket vardi bende de ama acitma yoktu Her bebek farklidir yani sorun olmaz hareket kotu bisey degil
Aslaninannesi_ Minyonannecik hareket etmesi daha iyi emin ol mesela ben hiç acaba bir şeymi var niye hareketsiz diye düşünüp doktora gitmedim ama burda çok var o yüzden bırak hareketli olsun
Minyonannecik Aslaninannesi_ valla doğru diyosun fazla hareket zararlı değil yani en azından iyi olduğunu biliyorum
Aslaninannesi_ Minyonannecik tabi öyle diyorum ya ben hiç acaba bir şey oldu mu diye şüpheye düşmedim hep hareketli çünkü doktorda iyi diyor zaten
Minyonannecik Baby_B acı gibide değil böyle rahatsızlık gergin hissettiriyo kasılma değildir inşallah