Kızlar merhaba ben yumurtlamadan 17 gün sonra beta 648 ile hamileliğimi öğrendim diğer gün özelde bir doktora gittim alttan baktı henüz kesem yoktu cumartesi günü alttan muayene ile kesemi gördük 3+6 dedi bugün başka bir doktora arkadaşımın tavsiyesi üzerine gittim o da karnımdan baktı 5 haftalık dedi cumartesiden bugüne böyle bir hafta çıkar mı ??