Bsnrarmgn Kızlar 21. Haftanın içindeyiz iki haftadır göğüslerimden süt gibi çok az bir sıvı geliyor. Her dakika nemlendirmediğim sürece de kuruyup kabuk oluyor. Bu haftalarda bu durumu yaşayan var mı normal mi?
Tutaste_ Bsnrarmgn benşmde 19.haftadan beri geliyordu bebiş dogdu sezeryan olmama rağmen hemşire bile sasırdı sütüme. İnsallah bol sütlerin olsun sıkma yeter bişey olmazz
Bsnrarmgn deletedmom43191 yok sıkmıyorum zaten direkt kuruyor göğsümde kabuklaşıyor nemlendiriyorum bende
Mommywolf Maşaallah subhanallah sütünüz olmaya başlamış işte ne güzel. Her yerde söylemeyin nazar ederler hemen. Sıkmayın dediğiniz gibi nemlendirin yeter 😊 son ayda Lansinoh göğüs ucu kremi kullanmanızı tavsiye ederim 🤗