Arkadaşlar merhaba 18haftalık hamileyim geçen yıl bir düşüğüm olduğu için doktorum fetal dna istemişti bir kaç hafta önce, temiz çıktı. Şimdi 21. Hafta da renkli ultrasona giricem. Merak ettiğim birşey var. Fetal dna temiz çıktığı için , renkli ultrasonda da herşey temiz çıkıcak mı, yani onunla alakası var mı? yoksa her ikisinin yapılış amacı farklı mı? cevaplarsanız sevinirim 🙏