GizemKahraman Kızlar 25 haftalık hamileyim ama bebeğimin hareketlerini çok az hissediyorum yeri geliyor 1 gün hissetmediğim oluyor siz kaçıncı haftadan sonra net bi şekilde hissetmeye başladınız ?
Eftelya_54 GizemKahraman 23+3 haftalığım son 3-5 gündür net hissediyorum sadece geceleri dinlenme modundayken tatlı yediysem özelleikle hissediyorum doktorum gebeliğimin normal olduğunu söyledi
GizemKahraman Eftelya_54 2 hafta önce kontrole gittiğimde gebeliğin normal. Dedi ama saatte 5 kez hissetmen gerekiyor hissetmezsen direk gel deyince ben korktum açıkçası o kadar hissetmiyorum